Lampor

Belysning har jag många variationer av, upptäckte att de flesta lampor har några år på nacken, men jag tycker fortfarande om dem trots åldern. Här kommer bilder.

image39
X-it min nyaste lampa

image40
arvegods

image41
älskade Bumlingar (tack Anders för att jag får förvalta dem)

image42
gammal IKEA

image43
kompis som skulle slänga 3st

image44
hittade 2 till på, loppis

image45
Bumling vägg, loppis

image46
annan Atelje Lycktan lampa, loppis

image47
Bromölla möbler 1971 från mina föräldrar

image49
"LJUSHUVUD" nä bara min älskade lillebror o chef och min favorit tavla av Montelin. Är de
inte rätt lika varandra?


Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh här fanns det många godbitar:) Mina favoriter är ju de vita bumlingarna:) VILL HA! Kram

2008-03-03 @ 11:19:46
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se
Postat av: Totte

Ulle, ett tag sedan du uppdaterade sidan nu... Upp o nicka sockerdricka! Dogge kan väl in o skriva något!?!? Ge han ditt lösen!

2008-03-10 @ 22:09:15
URL: http://thomasjalkling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0